top of page

Сабор учитеља у Београду


Још један веома успешан скуп учитеља и још једно успешно презентовање примера добре праксе. И након повратка кући и сумирања утисака, заључак је да су заиста многе добре ствари представљене.

Чини се, барем по утисцима присутних, њиховим бројним питањима и честитањима и моје представљање Пликерс апликације привукло значајну пажњу. Имала сам срећу да сам била у дигиталној учионици и да сам уместо презентације извела демострацију рада а и да сам на лицу места приказала како Пликерс ради. Део публике је био у улози ученика, а део је управљао апликацијом путем телефона. Како формирати одељење, направити питања, скенирати одговоре, прегледати статистику....

Успела сам да привучем пажњу свих присутних , а интеракција између њих и мене била је стопроцентна! Ја сам задовољна. А знам да су и они били!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page